بهاربهار، تا این لحظه: 5 سال و 4 روز سن داره
امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهار و امیر مهدی

این روزها فهمیدم باید از تک تک لحظه هایم با تو لذت ببرم

فرزندم ، دلبندم، عزیزتراز جانم؛ از ملالتهای این روزهای مادری ام برایت میگویم...از این روزها که از صبح باید به دنبال پاهای کوچک و لرزان تو بدوم و دستت را بگیرم تا زمین نخوری .  به کارهای روی زمین مانده ام نمیرسم این روزها که اتاقها را یکی یکی دنبال من می آیی، به پاهایم آویزان میشوی و آن قدر نق میزنی تا بغلت کنم، تا آرام شوی . این روزها فنجان چایم را که دیگر یخ کرده ، از دسترست دور میکنم تا مبادا دستهای کنجکاوت آن را بشکند . با ناراحتی و ناامیدی سر برگرداندنت را میبینم که سوپت را نمیخوری و کلافه میشوم از اینکه غذایت را بیرون میریزی . هر روز صبح جارو میکشم ، گردگیری میکنم ، خانه را تمیز میکنم و شب ب...
19 خرداد 1402

تولد 1 سالگی امیرمهدی 🎂🎁

چه دعایی کنمت بهتر از این : خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق و دلت کلبه ای از  مهر و وفا قلب تو جلوه ای از عشق و ارادت ب خدا ..................... سید امیرمهدی مهدی مامان زادروزت همایون ...................... ...
11 تير 1401

ب وقت سه سالگی بهار_سادات

وقتی چشمانت رو به این دنیا گشودی بهار بود و از آن روز با تو هر روز برایم بهار است  ب جهان آمدی تا که جهانم بشوی جان جهانم فرشته ی کوچولوی من تولدت مبارک بهار سادات مامان💖 . . . . . ب وقت 6 فروردین ساعت 23 ...
6 فروردين 1401

تولدم مبارک🎁🎂🎈

خودم را دوس دارم همه جا همراهم بوده یک بار نگفت حاضر نیستم باتو بیایم امد و هیچ نگفت هیچ جا! گفتم و او شنید رنجش دادم و او تحمل کرد خودم را سخت دوس دارم تولدم مباااارک🙆‍♀️👨‍👩‍👧‍👦💃 . . . .پ ن ۱ : کیک مال منه ولی به سلیقه بهار نازمه😍 پ ن ۲ : بابت تبریکای همه ی دوستان ممنون🙏 پ ن ۳ : همه تبریک گفتن ولی جای تبریک شما خالیه. جاتون سبز آقاجون مهربون ...
21 بهمن 1400

همسری جونم تولدت مباااارک

از ی جایی ب بعد میفهمی" رفیق" بادوست خیلی فرق داره!!! میفهمی هزارتا دوس داری اما فقط ی دونه رفیق... میگی فرقشون چیه.میگم بهت فرقشون ابنه من دوس زیاد دارم که بادیدن پست تولدم.تولدومو تبریگ بگن ک تو سخیاپیشنهاد کمک بدن وتو شادیام شریک میشن ولی بحث تویی ک رفیق منی جدا از همه اس... تو روزتولدمو همیشه یادته،حتی اگه خودم یادم بره هیچوقت پیشنهاد نمیدی واسه کمک،بدونی ک بگم سختیامو اسون میکنی، تو،توشادی من شریک نمیشی،شادیامو میسازی واسم... فقط واسم ارزو نمیکنی بلکه حمایتم مبکنی ک ارزوهام براورده شن... تو با وجودت توی تک تک لحظه هام قشنگ ترین خاطره هامو میسازی. واسه همینه ک صدات میزنم "رفیق" بمونی برام ر...
18 مرداد 1399